SMS Audio Audio Street by 50 Cent

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de SMS Audio Audio Street by 50 Cent op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,8

Mustache2 02-06-2024

Goed geluid maar niet zo stevig als beloofd

De specs van kieskeurig komen niet overeen met de Engelse. On-ear in de specs en over-ear in de beschrijving.
Ik heb de over-ear bij de eerste keer opzetten al stuk gekregen, de hoofdband brak doormidden. En dat terwijl in de beschrijving staat dat hij heel erg stevig is!? Daar ik hem 2e hands kocht heb ik een alu-strip in de plaats gemaakt en gebruik hem zo toch al jaren voor zang opname. Geeft goed geluid maar denk wel gekleurd want op speakers klinkt mijn opname wat dunnetjes.

Pluspunten

• Kan hard
  • Goed geluid

Minpunten

• Breekbare hoofdband
  • Gekleurd geluid voor studio

Koan1 12-03-2014

Een week geleden gekocht bij Mediamarkt, ging eigenlijk naar de winkel om een Bose QC15 te kopen maar liet me door de verkoper overhalen om de SMS audio street te kopen. Had wel het model met de Active Noise Cancelling (ANC) 'a 280 euro maar verder exact hetzelfde. Mooi design maar verder niet bijzonder, geluid lijkt op Beats (mijn zoontje heeft een vergelijkbaar Beats model) maar dan iets minder bas en wat gebalanceerder. Verder werkt de ACN nauwelijks en als je deze inschakelt hoor je constant een ruis. Draagcomfort viel erg tegen, de band die over je hoofd zit is 2x dik afgestikt en als je kaal bent (net als ik ;-)) dan is dit na een kwartiertje erg vervelend. Verder wat aan de zware kant. Na slechts 5 dagen gebruikt te hebben kwam er geen geluid meer uit de linkeroorschelp! Terug naar Mediamarkt en daar kon ik kiezen: of een nieuwe of een andere uitzoeken van dezelfde prijsklasse. Toen definitief gekozen voor de Bose, en ik ben enerzijds blij dat de SMS audio stuk is gegaan. Wat een wereld van verschil, zit veel beter en het geluid is echt veel en nogmaals veel beter. Ook doet de ACN hier wel wat hij moet doen, namelijk het omgevingsgeluid sterk reduceren. Voor mij nooit meer zo'n design hoofdtelefoon met een coole naam als 50cent erachter. Maar ja, sommige mensen zijn goed in muziek maken en sommige in hoofdtelefoons maken......